Monday, December 10, 2018

Świąteczna CAS kartka

Пока меня не было, вся лента начала пестрить новогодними работами - и это не может не радовать!
Сегодея покажу КАС-открытку с новогодним настроением, которую сделала для ДК магазина Paper Concept. В работе использовала трафарет Echo Park, ножик от Lawn Fawn, белую и черную ручки, белые чернила и пайетки.

*

Czećś!
Skończyła się jesień i zapanował Grudzień. Teraz, kiedy już na drzewach i krzakach nie ma liście, możemy widzieć dużo różnokolorowych jagód. Kiedy patrzę na te dary natury, zawsze robię zdjęcia, dla tego że one bardzo mnie inspirują.
Dziś przygotowałam dla Was jeszcze jedną kartkę świąteczną ze stylizowanymi jagodami, które zrobiłam za pomocą szablonu Carta Bella - Market Branches. Na początku namalowałam kontury czarnym cienkopisem Faber Castell. Następnie pofarbowałam namalowane gałęzie białym długopisem Pentel.
Na końcu dodałam napis, zrobiony za pomocą wykrojnika Lawn Fawn. Dodałam czerwone cekiny i białe chlapnięcia.
Do tej pracy bardzo dobrze przydał się papier ekologiczny Eko Kraft.






*

4 comments:

  1. Мегастильно! Суперская открытка!

    ReplyDelete
  2. Какая она теплая и очень праздничная!!

    ReplyDelete

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...